Renowacja felg

W MetalHunters renowacja felg stanowi oddzielny dział firmy. Zajmują się nim kompetentne i specjalnie przeszkolone osoby czuwające na przebiegiem odnawiania kół.

.

Jako jedna z nielicznych firm w Polsce stosujemy lakiery SYSTEMOWE zgodne z technologią fabrycznego lakierowania felg. Materiały z których korzystamy kupujemy bezpośrednio od niemieckiego dystrybutora, który zaopatruje fabryki RONAL, BBS, OZ i innych topowych producentów.

Nasze realizacje

W siedzibie firmy dostępne są wzorniki kolorów, przedstawione na polakierowanych felgach. Każda felga, sprawdzana jest pod kątem bezpieczeństwa – geometrii, szczelności, wyważenia. Osoba przyjmująca zlecenie renowacji felg, za każdym razem szczegółowo omawia z klientem zakres i sposób naprawy. Dysponujemy własną wulkanizacją, wyposażoną w profesjonalny sprzęt do montażu opon RunFlat i nisko-profilowych. Prostujemy i spawamy felgi. Wykonujemy renowację i naprawę felg “wysyłkową” – jeżeli nie ma możliwości dostarczenia ich osobiście, można je do nas wysłać przesyłką kurierską.

Zlecenia które możemy wykonać na felgach:

  • Renowacja felg
  • Lakierowanie felg
  • Malowanie felg
  • Odnawianie felg
  • Regeneracja felg
  • Odświeżanie felg
  • Prostowanie felg
  • Spawanie felg
  • Naprawianie felg
  • Poszerzanie felg
  • Roztaczanie otworów centrujących
  • Wulkanizacja runflat

Cennik

Rozmiar felg do 15″ 16″ 17″ 18″ 19″ 20″ 21″
Felgi aluminiowe
Lakier z palety RAL 120 PLN 140 PLN 150 PLN 180 PLN 220 PLN 250 PLN 300 PLN
Lakier Metallic +10 PLN +10 PLN +10 PLN +20 PLN +30 PLN +40 PLN +50 PLN
Prostowanie 80 PLN
Spawanie 50 PLN
Serwis opon 80 PLN 80 PLN 100 PLN 120 PLN 120 PLN 150 PLN 150 PLN
Run Flat +40 PLN +40 PLN +40 PLN +40 PLN +40 PLN +50 PLN +50 PLN
Felgi stalowe
Osobowe 80 PLN
Dostawcze 100
TIR 150
Lakier Metallic +20 PLN
Felgi motocyklowe
Lakier z palety RAL 120 PLN
Lakier Metallic +20

-Podane ceny są cenami netto.
-Ceny renowacji dotyczą jednej sztuki.
-Ceny wulkanizacji dotyczą kompletu.
-Cena zawiera piaskowanie całej felgi, usuwanie typowych zarysowań i lakierowanie wielowarstwowe.
-Ceny należy traktować jako orientacyjne. Wiążąca wycena/oferta jest podawana na miejscu po oględzinach. Dotyczy to szczególnie spawania i prostowania felg.

Lakierowanie systemowe

  • Zgodna z fabryczną technologia lakierowania felg
  • Pełna odporność na warunki w których pracują felgi samochodowe
  • Idealna gładkość, dzięki specjalnym podkładom o dużej rozlewności
  • Głęboki metaliczny efekt w wielu odcieniach
  • Szeroka gama kolorystyczna
  • W niektórych kolorach, możliwość uzyskania ciemniejszych wnęk w ramionach
  • Lakier termoutwardzalny, wszystkie warstwy są wygrzewane w piecu w 180 st. C.

Lakierowanie proszkowe / piecowe

  • Możliwość maskowania uszkodzeń po korozji dzięki dużej grubości warstw
  • Bardzo duża odporność ze względu na przemysłowe pochodzenie lakieru
  • Dobra metoda przy wyborze “solidowego” lakieru z palety RAL
  • Ekonomiczna metoda lakierowania dobra przy felgach stalowych, samochodach dostawczych, flotowych i użytkowych.
  • Lakier termoutwardzalny, wygrzewany w 180 – 200 st. C.