Renowacja felg

W MetalHunters renowacja felg stanowi oddzielny dział firmy. Zajmują się nim kompetentne i specjalnie przeszkolone osoby czuwające na przebiegiem odnawiania kół.

.

Jako jedna z nielicznych firm w Polsce stosujemy lakiery SYSTEMOWE zgodne z technologią fabrycznego lakierowania felg. Materiały z których korzystamy kupujemy bezpośrednio od niemieckiego dystrybutora, który zaopatruje fabryki RONAL, BBS, OZ i innych topowych producentów.

Nasze realizacje

W siedzibie firmy dostępne są wzorniki kolorów, przedstawione na polakierowanych felgach. Każda felga, sprawdzana jest pod kątem bezpieczeństwa – geometrii, szczelności, wyważenia. Osoba przyjmująca zlecenie renowacji felg, za każdym razem szczegółowo omawia z klientem zakres i sposób naprawy. Dysponujemy własną wulkanizacją, wyposażoną w profesjonalny sprzęt do montażu opon RunFlat i nisko-profilowych. Prostujemy i spawamy felgi. Wykonujemy renowację i naprawę felg “wysyłkową” – jeżeli nie ma możliwości dostarczenia ich osobiście, można je do nas wysłać przesyłką kurierską.

Zlecenia które możemy wykonać na felgach:

  • Renowacja felg
  • Lakierowanie felg
  • Malowanie felg
  • Odnawianie felg
  • Regeneracja felg
  • Odświeżanie felg
  • Prostowanie felg
  • Spawanie felg
  • Naprawianie felg
  • Poszerzanie felg
  • Roztaczanie otworów centrujących
  • Wulkanizacja runflat

Cennik

Renowacja felg aluminiowych do 15″ 16″ – 17″ 18″ 19″ od 20″
Aluminium Mat (M) 100 PLN 120 PLN 140 PLN 160 PLN 180 PLN
Aluminium Połysk (P) 120 PLN 130 PLN 150 PLN 180 PLN 200 PLN
Aluminium Premium (P) 130 PLN 160 PLN 200 PLN 250 PLN 300 PLN
Renowacja felg stalowych
80 PLN/szt
Prostowanie felg aluminiowych Wszystkie rozmiary
Prostowanie rantu 80 PLN
Prostowanie osiowe 100 PLN

Lakierowanie systemowe

  • Zgodna z fabryczną technologia lakierowania felg
  • Pełna odporność na warunki w których pracują felgi samochodowe
  • Idealna gładkość, dzięki specjalnym podkładom o dużej rozlewności
  • Głęboki metaliczny efekt w wielu odcieniach
  • Szeroka gama kolorystyczna
  • W niektórych kolorach, możliwość uzyskania ciemniejszych wnęk w ramionach
  • Lakier termoutwardzalny, wszystkie warstwy są wygrzewane w piecu w 180 st. C.

Lakierowanie proszkowe / piecowe

  • Możliwość maskowania uszkodzeń po korozji dzięki dużej grubości warstw
  • Bardzo duża odporność ze względu na przemysłowe pochodzenie lakieru
  • Dobra metoda przy wyborze “solidowego” lakieru z palety RAL
  • Ekonomiczna metoda lakierowania dobra przy felgach stalowych, samochodach dostawczych, flotowych i użytkowych.
  • Lakier termoutwardzalny, wygrzewany w 180 – 200 st. C.